Sterk hoe je iemand zo goed als op de rug fotografeert en toch zijn persoon weet te vatten.
Leuke schuine lijn in de piano. Doet me wat denken aan een abstract figuratief schilderij.
Toch schitterend hoe het niet inzoomen op de artiest interessante details met zich meebrengt: de reflectie op Steinway & Sons, die witte toetsen, schuine en reflecterende lijn in de piano, letters op het doek achteraan…
Ben trouwens benieuwd naar het ZW-werk…
Helaas. Geen z/w werk deze keer. Het was echt gewoon een test om te zien hoe concertfotografie met C-41 (kleuren)film zou werken, en of het haalbaar was om zoiets op BNRF te gebruiken. Ik had beter een T400CN ook gebruikt om te zien of ISO 400/27 + f/2 volstonden, maar helaas.
Overigens zou ik nog steeds volgaarne Neopan 1600 @ 800 gebruiken, maar ik heb nog altijd geen 24u-lab in Gent gevonden.
Sterk hoe je iemand zo goed als op de rug fotografeert en toch zijn persoon weet te vatten.
Leuke schuine lijn in de piano. Doet me wat denken aan een abstract figuratief schilderij.
Toch schitterend hoe het niet inzoomen op de artiest interessante details met zich meebrengt: de reflectie op Steinway & Sons, die witte toetsen, schuine en reflecterende lijn in de piano, letters op het doek achteraan…
Ben trouwens benieuwd naar het ZW-werk…
Helaas. Geen z/w werk deze keer. Het was echt gewoon een test om te zien hoe concertfotografie met C-41 (kleuren)film zou werken, en of het haalbaar was om zoiets op BNRF te gebruiken. Ik had beter een T400CN ook gebruikt om te zien of ISO 400/27 + f/2 volstonden, maar helaas.
Overigens zou ik nog steeds volgaarne Neopan 1600 @ 800 gebruiken, maar ik heb nog altijd geen 24u-lab in Gent gevonden.